Kiállítva:
– Fekete-Fehér. Bak Imre–Csiky Tibor–Fajó János–Gulyás Gyula–Haraszty István–Hencze Tamás kiállítása. Budapest, Műcsarnok, 1982. augusztus 6–29. kat.sz.: 1.
– Imre Bak–Károly Hopp-Halász. Radiuses and Points of View. Szerk: Kopeczky Róna, Köln, Art Cologne, 2017. április 25 – 29. katsz.n.
Reprodukálva:
– Imre Bak–Károly Hopp-Halász. Radiuses and Points of View. Szerk: Kopeczky Róna, Budapest, ACB ReserchLab, 2017. 36–37.
Bak Imre
Bak Imre 1939 július 5.-én született Budapesten. 1958-1963 között a Magyar Képzőművészeti Főiskolán tanult. Karrierje elején kubista művészek ihlették, például Molnár Sándor és George Braque. Pályafutása során szinte végig a geometrikus absztrakció hagyományait követte. Az 1960-as évek végén Bak is kiállította műveit az Iparterv-csoport neoavantgárd művészeivel. A Fajó Jánossal és Nádler Istvánnal kidolgozott új művészeti elképzeléseket az esseni kiállításon mutatta be, ahol a színek használatát minimalizálta és a formák kerültek a központba. Következő években a festészet a hattérbe szorult és fekete-fehér fotókat készített. Az 1970-es évek elején Molnár Sándorral, Fajó Jánossal, Keserü Ilonával és Nádler Istvánnal megalapította a Budapesti Műhelyt. A 70-es évek második felében visszatért a festészethez és a formákat jelekre váltotta mellyel érzelmeket, hangulatokat fejezett ki. A neoavantgárd korszak végén alkalmazkodni tudott a posztmodern stílushoz, geometrikus szerkezetei összetettebbé váltak és művei kiszínesedtek.